tirsdag den 17. maj 2011

Min nye Bell hjelm

I dag var jeg først en tur hos DHL i Stilling ved Skanderborg for og hente min nye Bell taske til den hjelm jeg havde bestil fra England. Tasken er en retro sag der kommer fra USA, og den var bestemt ikke let og få fat i. Men nu er den her, og endnu mere glædeligt var det at der lå et brev fra GLS da jeg kom hjem. Dette betød at jeg kunne køre en tur til Hinnerup og hente min nye Bell hjelm.
Jeg er ovenud begejstret for både hjelmen og for tasken, de har det helt rigtige retro look, og jeg glæder mig helt vildt til og få Europa'en ud og køre, så jeg kan komme på nogle track days og komme igang med Hill Climb.





3 kommentarer:

  1. Det er et super cool set Dennis - I wan't it !

    SvarSlet
  2. Jeg er også rigtig glad for den, men er lidt bekymret for om jeg kan være i bilen med hjelmen på. Især fordi Bell hjelmen faktisk er ret stor i det. Men hvad, det er bare endnu en undskyldning for en mere rendyrket racerbil.

    SvarSlet
  3. Totalt fedt udstyr, der - og helt perfekt til din gule Europa.

    SvarSlet