onsdag den 10. august 2011

Tip: Fin Marcos i Sverige

Jeg har længe kigget på denne fine 3 Liters Marcos, der er til salg i Malmø i Sverige.
Jeg synes den ser rigtig fin ud, og er vild med den i hvid.


Der stå at bilen er  60-tals, hvilket må betyde, så vidt jeg ved, at det er en træ monocoque bil. Dette er både godt og skidt, den er sjælden, men det kan også være svært og vurdere standen på træchassiet. Så man skal nok være påpasselig,  hvis man tager op og kigger på bilen. Men jeg synes nu at den ser rigtig fin og sund ud på billederne.



Motoren er en Ford Essex V6 og det er nok til og give den cirka 800 kg tunge bil fine præstationer.
Tænker man på og købe en klassikker til MGB penge, så ville jeg rette blikket mod denne i Malmø


Bemærk forøvrigt Webasto soltaget, som helt klart må være en fordel om sommeren, ihvert fald i en gadebil som denne. For jeg kan forestille mig at det godt kan blive varmt i den trange kabine.


Reservedele til Marcos biler kan købes hos Marcos Heritage, og er som sådan ikke et problem.
Til 139.000 kr synes jeg faktisk at det lyder som en ret god handel. Tippet er hermed givet videre
Find bilen til salg her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar