fredag den 10. juni 2011

Japanerne HAR god smag

Når jeg har arbejdet i Japan har det ofte slået mig at japanere har en temmelig god bilsmag. Og at de forøvrigt ofte kører i nogle ret specielle biler. Især britiske sportsvogne er meget populære, og for ikke så mange år siden, mens det gik rigtig godt i Japan, da købte de en hel del biler fra England.
Sjovt nok så er Japanerne vilde med både Lotus Europa og Mini Marcos.
Da jeg selv har kigget en del på Mini Marcos på det sidste, så faldt jeg over en Japansk blog med om en Mini Marcos. Her fandt jeg disse billeder hvor den blå Marcos er i selskab med bl.a. en gul Europa S2.









Netop DEN gule Japanske Europa havde jeg beundret en del inden jeg købte min egen Europa.


Nu beundrer jeg så den blå Mini Marcos, er det mon et tegn???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar