fredag den 10. juni 2011

Maximum Mini Artwork

Faldt forleden over en rigtig god blog kaldet Maximum Mini. Bag den står Jeroen Booij, som også har skrevet bogen af samme navn som bloggen. Jeg bestilte bogen inden jeg tog til Japan, og glæder mig meget til og læse den når jeg kommer hjem. Mens jeg kiggede genmmen bloggen, faldt jeg over et udkast til forsiden på bogen. Den er tegnet af en fyr der hedder Rens Biesma og indeholder de mest berømte Mini Specials.
Tegningen var så flot, at jeg simpelthen ikke kunne modstå og poste den her:


Tegningen illusterer:

Forrest: Unipower GT
Miderste række: Cox GTM, Deep Sanderson 301, Butterfield Musketeer
Bagerste række: Ogle SX1000, Broadspeed GT, Mini Marcos

1 kommentar:

  1. Hej Dennis.. Kan se det er en gammel blog men prøver at skrive på den. Vil hører om du stadig er intra i en mini marcos km 3 1970 med betalt afgift.. Du kan skrive til mig på martin_rahbek@hotmail.com hilsen Martin

    SvarSlet