torsdag den 11. februar 2010

Japan 2010

Jeg er netop hjemvendt fra en tur til Japan. Turen var rent arbejdsmæssigt en ret god succes. Og det lader til at jeg skal derover igen. Dette er godt, for der er altså virkelig mange interessante og mærkelige biler derovre. Det er sjovt med Japanerne, de er alle perfektionister og meget disiplinerede, og alligevel ynder de at skille sig udfra mængden. Dette var ihvert fald mit indtryk rent bilmæssigt. Jeg må dog stadig indrømme at jeg blev lidt forundret over synet af den meget fine Citroën BX 16V, og den meget faldefærdige X1/9 så noget malplaceret ud på en pakeringsplads midt i storbyen. Mange af de Japanske biler er meget interessante fordi det er modeller man ikke ser i Europa, og må indrømme at det er en mærkelig fornemmelse hele tiden og gå og kigge efter logo'et så man kan se hvad det er for en bil. Så forøvrigt ikke en beskidt bil dernede, så perfektionistiske er de. Her er nogle af mine birelaterede billeder dernede fra, men håber jeg skal derned igen, for der er mange andre Japanske biler jeg gerne vil se.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar