onsdag den 26. januar 2011

26 Januar - Classic Cars magazine

Jeg havde faktisk gået og glædet mig lidt til idag, for i dag udkom det nyeste Classic Cars Magazine.
Det ser meget interessant ud, blandt andet med en artikel om Nomad Sportsvogns raceren.


Men det var nu ikke det der trak så meget. Det var derimod helt præcist side 23, her ser man nemlig et billede af mig og en liste over min drømmegarage (ved redaktionens slutning vel og mærke).


Jeg sendte for lang lang tid siden for sjov en liste med 5 biler jeg drømte om, og fik pludselig en mail tilbage om at de havde valgt min drømmegarage. Fedt. Nu venter jeg bare på mit Auto Glym shine kit.

9 kommentarer:

  1. COOL Dennis!!! Og meget interessant garage.. Min Lola skulle dog være en MK IIIB !!

    SvarSlet
  2. Morten, du har faktisk ret. Jeg vil også helst have Mk3B'eren. De lange forlygter er fede.

    SvarSlet
  3. Nemlig - OG flere spoilere!!

    Ved redaktionens slutning skriver du - ville listen se anderledes ud i dag??

    SvarSlet
  4. Ja lige PT ville listen være:

    Lotus 11 (tvivler på at den nogensinde forsvinder)
    Lotus 47
    Frazer Nash Lemans Replica
    Porsche 910
    Unipower GT

    Men den ændrer sig ugentlig. Men den ovenstående er nu en af de bedre.

    SvarSlet
  5. Det må man sige - kun en genganger!

    Porsche 910 er altid på min... Lotus 47 frister også.. og 11 eller måske 15..

    SvarSlet
  6. En Lotus 11 er nok min MUST have bil.
    Selvom det nok aldrig sker.
    Men Morten kom med din liste. 5 biler du drømmer om lige nu. Uanset pris

    SvarSlet
  7. Hmmm - jeg har forsøgt mig:
    http://haastrups-biler.blogspot.com/2011/01/drmmebiler.html

    Det er ikke nemt!!

    SvarSlet
  8. HE! Nu sidder jeg med bladet, hvad skal du så køre i, når du IKKE skal køre race ;o)

    SvarSlet
  9. Jamen havde jeg sådan en garage, så ville jeg køre race hele tiden.
    Men skulle jeg have en GT klassiker, så skulle det være en 7 liters ISO Grifo eller en AC 428 Coupe.

    SvarSlet