lørdag den 1. januar 2011

Fælles køretur til Gisselfeld gods

TUREN ER DESVÆRRE AFLYST
Pga af problemer med min bil, er jeg desværre afholdt fra og deltage i dette arrangement.
Jeg beklager meget og ville rigtig gerne have været med.
Brug gerne denne side hvis nogen stadig ønsker og følges ad derover, og skriv også gerne til mig hvis jeg kan gøre noget i forbindelse med det praktiske.

Mvh
Dennis

Hej alle

I inbydes hermed til og deltage i en fællestur fra Århus til biludstillingen på Gisselfeld gods.
Dette er i et forsøg på og arrangere noget socialt der er lidt mere end bare det sædvanlige træf.

Se billeder og info her: http://paradehuset.dk/motorshow.asp

I år foregår det d. 29 maj fra 10.00-16.00

Denne mail er en føler for og se om der er nogen der har lyst til og deltage.
Hvad jeg forestiller mig er og mødes tidligt fra morgenen et sted i Århus og derfra følges ad til Gisselfeld på Sjælland.
Forestiller mig også at vi evt. kunne have opsamlingssteder måske ved Vejle og på Fyn, jeg hører gerne feedback om dette såfremt nogen er interesserede.
Er der interesse vil jeg også gerne høre en tilbagemelding, det er ikke bindende endnu, er der nok tilslutning om dette vil jeg udsende et endeligt program/tilmelding.
Er interessen der, vil jeg gerne tage mig af koordineringen, samt tilmeldingen på Godset.
Bemærk venligst at udgiften forbundet med dette vil være den benzin du bruger derover og prisen for Storebæltsbroen.
Send venligst feedback og tilmelding på:

honda_st50_dax@hotmail.com

Håber og høre fra jer og send gerne denne mail videre til alle i kender med specielle biler.

Med venlig hilsen
Dennis Overgaard Nielsen

Herunder findes den foreløbige information fra Gisselfeld Gods.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så er tiden inde til at informere lidt om Gisselfeld Klassisk Motorshow 2011.
Datoen er 29. maj 2011 kl. 10.00 – 16.00.
Alle udstillere skal være på deres anviste pladser i Parken Kl. 9.45. Deltagelse for udstiller og ledsagere (altså 2 personer pr. bil) er gratis samt børn under 15 år.

Det er tilladt at medbringe forplejning til eget brug, men der vil også være forskellige muligheder for at købe mad, drikkevarer, kaffe mv.

Desuden vil der være forskellige salgsboder både til hende og ham.

Vi modtager helst tilmeldinger klubvis, men såfremt du/I ikke er medlem af en klub eller af andre årsager ikke ønsker at melde til denne vej, modtager vi selvfølgelig gerne jeres tilmelding. Såfremt man ønsker at holde sammen, skal man også melde til sammen. Såfremt man melder til sammen med forskellig bilmærker, skal man gøre opmærksom på, om man ønsker at holde sammen eller ved de respektive bilmærker.
Tilmelding til Gisselfeld Kloster senest den 16. maj 2011 på email: tj@gisselfeld-kloster.dk eller telefon 5636 2638.

Såfremt du/I allerede har tilmeldt dig/jer og fået bekræftet, at vi har modtaget tilmeldingen, behøver du/I selvfølgelig ikke at tilmelde igen.

Vi glæder os meget til at modtage din/jeres tilmelding og håber igen i år, at alle vil få en dejlig dag på Gisselfeld.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tilsidst lige lidt billeder fra da jeg var der sidst i 2007


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Interesserede indtil videre:

Morten Hastrup - Opel Manta A? (Måske Fiat 1500 Vignale istedet???)
Dennis O. Nielsen - Lotus Europa S2
Claus Hagstrøm - Triumph GT 6
Marianne Lauritzen - 2 stk Austin Healey - Møder os der
Finn Jensen - Opel GT

4 kommentarer: