mandag den 31. januar 2011

Caterham drømme

Nu kunne man godt foranlediges til og tro at jeg var blevet sindsyg. Men det er vist ikke mere end det plejer og være. Selvom jeg næsten lige fornylig solgte min Mohr Rush, som også var en Lotus Seven inspireret bil, så tager jeg ofte mig selv i og drømme om en Caterham. For jeg kunne bestemt godt tænke mig en Seven igen, denne gang skal det bare være en Caterham, der hersker ingen tvivl om at en sådan er det bedste valg hvis man vil have en Seven, måske endda et bedre valg end en rigtig.
Så ja jeg kunne sagtens finde på og købe en Seven igen, men det skal være ved siden af en anden mere anvendelig klassikker. I forbindelse med mine Caterham drømme, faldt jeg over denne Caterham Superlight R. Selvom jeg realistisk set ville gå efter en tidlig crossflow motoriseret model, så er der ingen tvivl om at denne her, er et rendyrket racervåben til gaden. Jeg vil lade billederne tale for sig selv, men det er en af de fedeste biler jeg har set længe.





Og jeg syntes min gamle Rush var svær og komme ind i

Der er bare kun lige det nødvendige i denne bil, præcis som det SKAL være. Er forøvrigt vild med metal tonneau'et

Ingen kommentarer:

Send en kommentar