mandag den 28. februar 2011

Lotus Europa Interiør

Jeg har et stort dybt sort hul til og holde ude i min garage. I dag var jeg så uheldig at jeg kom til og tabe flere penge ned i det.

Jeghar ,som tidligere beskrevet, skildt en del af interiøret ad, og da centerkonsollen havde en lille revne, så bestemte jeg mig for og bestille en ny læderbetrukket en i England.


Det fik mig dog til og tænke på dørpanelerne. De fejlede som sådan ingenting (bortset fra en meget lille ridse på en af dem), men alligevel lykkedes det mig og overtale mig selv til et nyt sæt. En af grundene var at dem jeg har nu, har højtalere i, og bilen har ingen radio, derfor synes jeg det ville være fint med et nyt sæt uden udskæringer til radio.


Jeg købte det hele fra Europa Engineering i England, og jeg fik en lang hyggelig snak med indehaveren Richard. Han lovede og sende det hele imorgen, og jeg skulle gerne have det i løbet af ugen.
Jeg er glad for at jeg besluttede mig for og gøre det nu, småting som disse irriterede mig grænseløst på min Rush. Det gider jeg ikke igen. Når delene er monteret skulle det gerne ligne dette.



Jeg glæder mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar