tirsdag den 1. februar 2011

En fantastisk bil samling

I dag mens jeg under min nærmest daglige rutine klikkede ind på Bring-A-Trailer, så kom jeg ud på lidt af en omvej. Jeg faldt nemlig over dette indlæg, hvor en fyr ved navn Alex takkede for tippet på en Jaguar XK150S. Jeg har altid haft en ting for især XK120 roadsters og XK140 FHC, kan ikke forklare hvorfor, så jeg klikkede naturligvis på linket

.
Da jeg så de første par billeder, mistede jeg dog hurtigt interessen for Jaguaren, og begyndte og spekulere over bilerne i baggrunden. Troede først at manden måske var en forhandler, men er hurtig granskning af indlægget afslørede hans navn som værende Alex Vazeos. Da jeg googlede dette blev jeg endnu mere overrasket. Det var nemlig hans personlige samling.
Her er et par "appetizers"

Kunne sagtens se mig selv i sådan en 750'er Abarth

En 1953 Giaur Taraschi Champion 750, må indrømme jeg har aldrig hørt om den før.

Tojeiro Butterworth, den havde jeg heller ikke hørt om

Mere "almindelig" men stadig sjælden Riley Imp
Se hele denne fantastiske samling her.

2 kommentarer:

  1. Det er en smuk kollektion med spektakulære biler.
    Billederne på væggene er også interessant.

    SvarSlet
  2. Ja jeg var også behørigt imponeret. Er vild med den slags garager, hvor der er en masse automobilia på væggene. Det er desuden også en god blanding af engelsk og italiensk.
    Må dog indrømme de små Abarth's er nok mine favoritter.

    SvarSlet